Круглий стіл «Методи розвитку та формування критичного мислення»
«Методи розвитку та формування критичного мислення»
Нова школа кладе за головну мету –
збудити, дати виявитися самостійним
творчим силам дитини…
С. Русова
Критичне мислення є переходом від навчання, орієнтованого переважно на запам’ятовування, до навчання, спрямованого на розвиток самостійного свідомого мислення учнів. Критичне мислення – складний процес творчої переробки інформації, пов’язаної з її усвідомленням, переосмисленням і творчим генеруванням ідей у результаті такої діяльності.
Уроки, на яких застосовується технологія розвитку критичного мислення з метою активізації творчого потенціалу – це уроки співпраці, пошуку й відкриттів. Вони будуються за однією структурою, що складається з трьох частин (фаз):
І. Актуалізація.
ІІ. Побудова знань.
ІІІ. Консолідація.
Використання технології розвитку критичного мислення – не самоціль, а засіб створення атмосфери доброзичливості й порозуміння, зняття почуття страху, навіювання дитині певності своїх сил, налаштування на успіх, виявлення творчих здібностей.
ІІІ. Консолідація.
Коментарі
Дописати коментар