середу, 10 квітня 2019 р.

                                              Круглий стіл 
«Методи розвитку та формування критичного мислення»

Нова школа кладе за головну мету –
збудити, дати виявитися самостійним
творчим силам дитини…
С. Русова

    Критичне мислення є переходом від навчання, орієнтованого переважно на запам’ятовування, до навчання, спрямованого на розвиток самостійного свідомого мислення учнів. Критичне мислення – складний процес творчої переробки інформації, пов’язаної з її усвідомленням, переосмисленням і творчим генеруванням ідей у результаті такої діяльності. 
      Уроки, на яких застосовується технологія розвитку критичного мислення з метою активізації творчого потенціалу – це уроки співпраці, пошуку й відкриттів. Вони будуються за однією структурою, що складається з трьох частин (фаз): 
І. Актуалізація.
ІІ. Побудова знань.
ІІІ. Консолідація.
      Використання технології розвитку критичного мислення – не самоціль, а засіб створення атмосфери доброзичливості й порозуміння, зняття почуття страху, навіювання дитині певності своїх сил, налаштування на успіх, виявлення творчих здібностей.
                             


       

Немає коментарів:

Дописати коментар