вівторок, 31 серпня 2021 р.

 



Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих МОН для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році

▶ Супутник учителя-філолога "ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ, ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ"

▶ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «МИСТЕЦТВО» У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

▶ Деякі питання щодо організації освітнього процесу з предмета «Фізична культура» у закладах освіти в 2021/2022 навчальному році

▶ Методичні рекомендації щодо викладання предметів громадянської та історичної галузі у 2021/2022 навчальному році

▶ Пріоритети у здійсненні виховного процесу в освітніх закладах у 2021/2022 навчальному році

▶ Реалізація ціннісного компоненту Державного стандарту  при вивченні іноземної мови: учіння, навчання, оцінювання

▶ Ефективні стратегії організації навчання з фізики у 2021 - 2022 навчальному році

▶ Методичні рекомендації «Рекомендації щодо організації змішаного навчання з біології у 2021-2022 навчальному році»

▶ Методичні рекомендації «Рекомендації щодо організації змішаного навчання з географії у 2021-2022 навчальному році»

▶ Методичні рекомендації «Рекомендації щодо організації змішаного навчання з математики у 2021-2022 навчальному році»

▶ Методичні рекомендації "Рекомендації щодо організації змішаного навчання з хімії у 2021-2022 навчальному році"

▶ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ДОТРИМАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В ЗЗСО

▶ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ЕЛЕКТРОННОЇ ПАРТИСИПАЦІЇ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

▶ Методичні рекомендації щодо створення освітньої програми закладами загальної середньої освіти в умовах реалізації компетентнісної  моделі освіти

▶ Методичні рекомендації на 2021-2022 навчальний рік для педагогічних працівників які працюють в умовах інклюзії щодо організації корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти

▶ Методичні рекомендації на 2020-2021 навчальний рік для педагогічних працівників які працюють в умовах інклюзії «Організація позакласної діяльності в інклюзивному класі»

 Методичні рекомендації на 2021-2022 навчальний рік для працівників психологічної служби «Про пріоритетні  напрямки роботи  працівників психологічної служби системи освіти»

 Методичні рекомендації на 2021-2022 навчальний рік для педагогічних працівників які працюють в умовах інклюзії, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів «Соціальні ігри як засіб формування комунікативних компетенцій дітей в інклюзивному освітньому середовищі»

 

Додатково див. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в 2021/2022 н.р.

Немає коментарів:

Дописати коментар